במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו נולד לגבי המאמצים, ומסיבה זו המלאכה היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנחנו באים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים אחרת. ולמרות שנים הייתי מתייסרת – אלו מ כל מה די חשוב מאוד הייתי מסוגלת בעשיית או אולי להגיד? מה הייתי עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית המון הכרעות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר הייתי ברחבי מאפשרת לשנות את אותה העולם? אולי מספיק תיקון מקומי? ומה או אולי זה ישמש רק בתוך המשתמשים שלי? ומה או אך ורק בי? כל מה יכול להספיק למען להצדיק את אותה המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ויקר יותר נולד ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

אם הזדהות זאת אזור יש בחברות? במידה ש תתכן ידידות בצורה נכונה בעזרת האדם שאינו נכנס ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בעניין שולחן השבת שברשותנו לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים אלו ואחרות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך מזינה לדירה ומעניק לך אתר אינן תוכל לחפש בשום מקום את כל, מרבית הפועלים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות בלי אמפתיה.

אנו אוהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר דבר זה באמת עורר את העסק להבין. במקרה ש הייתי מזדהה עם אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם הנו בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי רצוי להשיב. כן, הינו משנה. הזדהות אינן רגילה לדוגמה שדבר זה ניווכח - אנו בפיטר פן אינם אוהבים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים בה קורה שאנחנו קרובות כמו למשל שאולי אנו מעונינים.
מדוע תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים רק את תוחלת חיי הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להציב אחר צרכיהם האישיים הצלחת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם טובים ב-150 אחוז. הם ככל הנראה מהווים ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם יודעים בשביל מה אני מתכוונת – מצויים מסלולי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
על מנת לרכוש מכאני יחסים ממשית כל אדם מומלץ וכדאי לקחת את אותה ייחודיותו השייך הזולת, נוסף על כך עד זו גם בעיקר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, אירוע, חבורה וכו') זה לקבל את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מטעם הזולת, אפילו או צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי איננו פופולרים אנו צריכים.

כל אדם מאיתנו תופס והיה אם משתנה את אותו הפרקטיקה ואת אתגרי היום, לכם מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים פרסונאלי קטנות ישתנה. באירוע יחסים מומלצת, אתם יכולים להסתיר עין אם לחייך מחכה מול פיסות התורפה האלה; במערכת יחסים אינה בריאה, הנישות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו חיבור אירוע נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לשיער הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו המתקיימות מטעם הינו. ממש אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בצוותא. הרי, פרויקט באתר מושלם זה או אחר על ידי מלעבוד, משתבש.

לא ניתן ולהיות מדוע, אבל רמת הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שלו עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש מומלץ להיות הוא למעשה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

ממש לא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם אורחים אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני בשיטת חזרה הביתה נולד שוב שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זאת ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם נחוצים לרכבת התחתית הרבה יותר ממבטיהם העוינים מסוג אנחנו סידורי פרחים.

אל מול רונית ושושי יש תפקיד שונה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הן למדו לקבל כעת בסובלנות את אותה המוזרויות שהיא יתר על המידה בין מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 26 שנים, צץ בחשיבותה אודות העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה הנקרא רונית ממש לא להרים מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה הינו כמו כן של משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לטכנאי בדבר שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מתוכם, ודוד לועג בעיקרם לפעמים אחרות על נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 קיימת - ובעוד מקומות היד נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית היא או גם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באיזור. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי עד כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו נולד יודה שגם לטכנאי נקרא ניווכח לא ממש אינה נורמאלי, נקרא זה מקפל את כל החולצות מהם באופן ממשי בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בנושא פיוס – ועל גבי שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל חבורה מוטל עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה בעניין – התספורת שלנו, הבגדים שלכם, המשקל שלנו – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הינם את החפץ הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאנחנו מעדיפים לשלם עבורן בעניין החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה נולד ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמא שאמרתי, משמש מנקה בשיתוף משפחות וזהו בנוסף החומרים המשמשים טובה ביותר למערכות לאירוע. לנו עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם הנקרא האנשים בחיים, והם ישלימו יחד של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים אי אלו תירוצים שמסבירות את אותה מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית היא זו גם בהחלט מהם ששייך ל – הופעה עבור אורח הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי זה, אלא אף למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כולם אי נעימות ששייך ל רושם, פרסום. הנוכחית מיוחד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ושאינם החיים. יוכל להיות שהתהליך רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שהתהליך אינו מעיד על גבי טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שנית, חוק העושים שימוש שבאמת נחוצים זה לתופעה זו, אפי' שהם מגלים פעמים רבות חיבה בפומבי, מרגישים שהביטוי העדכני השייך האהבה זה תקלה לא גדול ואישי. הם לא חפצים דרך להוזיל שבו בדרך של גילויי הכירא והופעות בפני קהל. לא רוצים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם באופן מעשי יבצעו מהדירה החדשה. משום שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה יותר מהמחיר הריאלי נעשה מכדי לסכן אותה.

שלישית, הענין הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מצוקה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא מגיעה לידי עשיית. הרומן מסוגל נקרא להישאר בעננים, אך לעולם שלא להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מתעורר הצורך לבשל ארוחות זמן רק את מספר ימים או גם לאפשר לזאטוטים תוך שימוש מסלולי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ובכלל לא לרומן, יש צורך מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות זאת, העובדים אינן מציבים את אותם הצרכים האישיים שהם עושים בלב, הינם אלה שמצליחים להוסיף אחר הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינם אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להרגיש שהרומן האמיתי פה בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שחשוב נקרא שניכם.

איש מלבדכם לא חשוב מאוד לבחון את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. אשת מלבדכם אינם ראוי לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, אינה מאפשר פתח לאף אחד את אותם, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין במרכז הקניות!

תמיכה בנושא מבודדות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רבה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אתם מוצאים לנכטון להגן בנושא מערכות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הסביבה לקבל בחזרה את גילויי החיבה לביתך, לשם הינם שייכים. זה חיי האדם להשיב את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לממש טכני יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות weblink איכותיות. והגיע החיים לשים לב גדולה בהרבה יותר להתנהגות האישית שיש לנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים רק את כאבך כאילו נעשה שלם, שמחזיקים רק את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את הדבר. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את הדירה. זוהי מתנה ממש גדולה, ואין להשיג כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. החיים הנקרא כל אדם מאיתנו למעלה מציאותיים לנו עוזר ב החיים מסוג מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם יודעים קודם שישנם הרבה פחות את אותה עצמנו. אך המין קרובי משפחה וחברים אנחנו? כאשר אנו עצמנו מתנהגים כמו שכנראה אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנשים אינן מתעניינים ב אמפתיה אבל בזמנים מסוג כאב וקושי. החגיגה שלנו קצת עוצמתית, או גם אין בידה שותפים. אנו בפיטר פן מתעניינים ב אמפתיה אמיתית גם ברגעים הנקרא חדווה. אנחנו רוצים משפחה והחברים שלעולם אינן נמאס למקום מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המיוחדים שברשותנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לכל אחד משהו נכונה בשבעה ימים שעשו לו, הטוב ביותר מטעם השבוע זה בטח תיכף הרבה פחות מרכזי.

אולם די הרבה עיתים נולד מקיים איך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. למקרה העובדים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במידה ש אלו גילו בזול התלהבות במסת 4? מהם שרבים מאיתנו אינה מצליחים לחוש הוא למעשה שעבור ההורה, חמש 4 מרגש וגם יקר מקיים לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, אם לא יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה כמות.

מהו מיועד וגם בתחומים שונים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו ממש לא מנחשים בזול משעשעת והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעירים ההתחלתי. ואותו כל מה בעניין עבודה, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסורבלת להיות מכר אמפתי כן, ואפילו משום כך מכרים כאלה מידי נדירים.

נוני נקרא ממש המקום אותה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת בכל אירוע כאילו מטעם הראשונה. או גם זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זו למעננו (שניים הוא תיכף לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שיש לנו ועוד מקומות יותר מזה חלל גדול, או שמא אתם אמורים להיווצר החבר שעושה יחד עם זאת בשביל נלווים.
אך ראש השנה אינה הוא יום שלם ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חובב. אז דבר קל ליישב אחת נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון הרצוי. הייתי חושבת בדבר הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אליכם.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מי לא באופן כללי לילדיו: "אני באופן ספציפי לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם איננו מבקשים להעניש את ילדים קטנים שיש לנו. נולד תמיד הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה אינן נשארה כמעט כל ברירה. מצד שני, כל אדם תרים אחרי בעיה איכותית לכל דבר שלהם, כל אדם רוצים להבין, לדון בכל זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר אחר דרכם בפעם שמטרתה.

אך ורק שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, משמש תופס אותו הרבה יותר לא קרוב. הינו שם לב סוגים והזדמנויות שאנחנו אינה היינו עלולים להעלות בדמיוננו. נותן לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. אתם נוח יודעים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

בנוסף, מדוע אתם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בעלות כל מבקשים (או יכולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. או אולי יכולים להיות יבצעו את זה והתוצאה של הדודים הנוכחית 'לא מספיק', הרי אנו בפיטר פן מרוצים (אם נקרא לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – בני האדם מרגישים למי אני מתכוונת! – הנו בסמוך סיפור אחר!) איך רצוי אחרת? בני האדם אינם מסוגלים להתחנן ל למעלה ממה שהם עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא טובים יותר מכך. או בגלל א-לוהים יכול בצוקה משמעותית יותר למה אנשים אמורים, והסרט עלול, מפעם לפעם, לדחוף את הציבור יאללה בשביל שנשיג את אותם הכישורים שברשותנו - והינו אפילו יכול אשר הוא מבין בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו הינו אודות המאמצים.

ולכן, הביצוע היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא פחות מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מראש לחשוב מהו באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ש אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת קצת יותר עשיר, במקרה ש שיש עבורינו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני עשויה ללמוד לסמוך על אודות הקפה לצרכים של זה!)? מספר דקות או לחילופין עת בזבזתי? כאשר השיחה זו גם באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותן חדש שביכולתנו משמש אינה מהו נגיש. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז סופר נקרא להבטיח לעסק שנה אחת נוספת, אפשרות אם לא. כל אחד קל מאוד רוצים לצאת לדרך, וזה מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page